dimarts, 27 de març del 2007

OKSARRIA

14 comentaris:

mercurio ha dit...

hola a tots
no se que tenen les hamburgueses del OK, pero estan buenissimes.
Per cert...molt maco el teu pantaló de ahir,albert.
salutacions a tots y fins aviat

Unknown ha dit...

hola Mercurio,
gracies per valorar les nostres hamburgueses i els meus pantalons. Disfruto de que tot el que pugui passar al l'Ok resulti amable. Cordialment, Albert.

. ha dit...

ostres, doncs anant d'aquí cap allà, arribo aquí.

Quines hambuergueses. buff. és un clàssic del barri de tota la vida.

És un clàssic patates al Tomàs i després hamburgueasa a l'OK

Boníssimes, tio.



TYSM

Rainbowwizard77 ha dit...

No se si es una barbaridad lo que voy a decir, y si lo es, puede que solo sea producto de una infinita ignorancia y de un entusiasmo desmesurado por las hamburguesas de OK!! Para mi, repito, para mi, son las mejores hamburguesas que he probado en mi vida!!
Descubri el OK Sarria por pura y bendita casualidad!! Hace unos 8 años, estaba saliendo con una chica que trabajaba como azafata de Budweiser. La mandaron a realizar una campaña promocional al OK y como un servidor acostumbraba a acompañarla por todo tipo de garitos, tube la grandisima fortuna de conocerlo!!
Dicen los del Chelsea del paral.lel, que sus hamburguesas son las mejores de BCN(los pioneros puede...pero las mejores?)y hace poco lei en el periodico un articulo escrito a raiz de la muerte del grandisimo Paul Newman, escrito por un gran amigo suyo, el cual decia que la mejor hamburguesa que se habia comido en su vida se la sirvieron en la tortilleria Flash Flash de BCN y la hamburguesa en cuestion es la llamada "Monty"(muy popular en la carta del local). En resumidas cuentas, he dado buena cuenta de estas hamburguesas mencionadas antes y de otras muchas, tanto en BCN como en diferentas puntos geograficos de USA y Europa, y he de decir que para mi y otros muchos, la mejor hamburguesa del mundo se encuentra en el Ok Sarria por mucha diferencia!!
Desde que las descubri, he llevado a muchos amigos generando un sinfin de nuevos creyentes, los cuales a su vez han ido convirtiendo a otros muchos.
Espero mi comentario no resulte demasiado largo y tedioso, pero tenia que decirlo!!
Solo deseo degustar lo antes posible otro monumento carnico en el OK!!
Mis mejores deseos y hasta pronto!!

didi ha dit...

Hola a todos, yo quiero dar mi opinion sobre este sitio... las hambuerguesas estan buenas, pero exageradamente caras para el servicio que te dan, te sirven la bebida cuando llegas y tres cuartos de hora despues te traen las haburguesas... pedimos patatas para ir picando mientras venian las hambuerguesas y las trajeron despues de las hambuerguesas... yo no lo recomiendo

NOXMAN ha dit...

Jo sóc un client relativament asidu, des de fa ja uns 10 anys. Les hamburgueses, insuperables. De totes formes, no sé si és qüestió de manca de planxa prou gran o de molt llarg temps de coccíó, però realment trigueu un pèl massa a servir-les. Només em salvo quan hi he anat a les 20:30 entre setmana. Ja fa temps que vaig decidir que no hi aniria en cap de setmana. Potser si només entrar omplíssiu la planxa d'hamburgueses...
I una altra cosa que em costa és el fum.
Això sí, les hamburgueses són realment espectaculars, i la cervesa molt bona. Potser si anessin ràpids seria massa perfecte i llavors hi hauria cua per entrar, je, je.

En resum, és el lloc ideal per anar si no tens massa gana o massa pressa.

mariona ha dit...

Hola a tots els amants del OK!
Jo vaig descubrir aquet lloc gràcies al meu novio que m'hi va portar la primera vegada que vam anar a sopar...la meva perdició son les patates amb chili....el chili m'encanta!!!i més desde que l'Albert hem va recomanar que li poses una mica de mayonesa...impresionaaaaaants!!!Hem sembla que aquesta setmana anire a fer una cheeseburger, unes patates amb chili i una clara ben fosca!!!!

Hi ha algu que s'hagi demanat alguna vegada un franfurt???!!!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Kyra ha dit...

Hola!!

Nosaltres varem anar després de sentir tants comentaris positius de les hamburgueses... però sincerament, haig de dir que ens van semblar cares pel que és: cistella amb 4 patates fregides, un cogombre que ningú s'ho menja i l'hamburg. = 25 euros la parella. El servei molt justet i el cambrer una mica mal educat.
Nosaltres no tornarem.

Unknown ha dit...

Fa anys anava al OK, però desde que em van detectar l'enfermetat celiaca ja no vaig tornar. Teniu pa sense gluten??

Job ha dit...

Vaya decepción. Entras por la puerta de casualidad, peor indicado imposible. Pides una hamburguesa te traen la bebida y media hora mas tarde llega la hamburguesa. Por cierto que no tienen la delicadeza de pedir si la quieres poco hecha. Te empiezan a venir los dolores de espalda y empiezas a acordarte de tu traumatologo. Y es que el mobiliario parece sacado de un capitulo de los pitufos .La hamburguesa: mala, grasienta,chorreando colesterol. La Atencion peor imposible y el precio caro NO CARISSIMO. y encima no se puede paga con tarjeta. En zona pija y sin datafono vaya huevos. Valoración 0 patatero. Una buena alternativa foster Hollywood.

kastroboy ha dit...

Las hamburguesas son buenas pero el precio es excesivo y el local no es cómodo. Sitio a evitar.